Τα μωρά από την ηλικία των 6 μηνών και μετά αναγνωρίζουν καθαρά τα χρώματα και αυτό εντείνει την περιέργεια τους για το περιβάλλον, όπως άλλωστε φαίνεται και στην φωτογραφία του μικρού Ορφέα.
Στο μάρκετινγκ το αρκτικόλεξο AIDA δεν αναφέρεται στην γνωστή όπερα του Βέρντι αλλά στα αρχικά των αγγλικών λέξεων : Attention, Interest, Desire, Action, δηλαδή Προσοχή, Ενδιαφέρον, Επιθυμία και Δράση.
Το γραμματόσημο εικαστικά τραβάει την προσοχή και το ενδιαφέρον αρχικά μικρών και μεγάλων αλλά όπως είναι πλέον κοινή διαπίστωση, ο Φιλοτελισμός έχει χάσει την γοητεία του αφού ο ψηφιακές εικόνες πλέον είναι πιο άμεσες και συνήθως ελκυστικότερες.
Βασικός λόγος που ο Φιλοτελισμός είναι ανήμπορος να «συνομιλήσει» και να «ελκύσει» ανθρώπους με ποικίλα ενδιαφέρονται, είναι επειδή δεν είναι κατανοητός και άρα επιθυμητός στο ευρύ Κοινό.
Στην Συλλεκτική Έκθεση στο Ζάππειο 20-21 Δεκεμβρίου 2025, η Ελληνική Φιλοτελική Ομοσπονδία θα παρουσιάσει φιλοτελικές σελίδες προς το ευρύ Κοινό με κεντρικό σύνθημα «Ο Φιλοτελισμός έχει Σημασία».

