Μαθητικός Φιλοτελικός Διαγωνισμός

Με θέμα : «Ταξιδεύοντας με το Γραμματόσημο παντού» οι μαθητές της Γ’ έως ΣΤ’ Δημοτικού του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αξιούπολης θα διαγωνιστούν στην Έκθεση και το Σχέδιο Γραμματοσήμου, με συντονιστή του δασκάλου…